COMUNICAT OFICIAL PARTIT OLIVAR – IBERSOL CBT

EBA, Social Sense comentaris a COMUNICAT OFICIAL PARTIT OLIVAR – IBERSOL CBT 644

Arrel de les publicacions aparegudes en diferents mitjans de comunicació aragonesos i estatals, el Club Bàsquet Tarragona declara el següent:

1. Durant el partit Anagan Olivar – Ibersol CBT(dissabte 15 de desembre), un seguidor tarragoní desplaçat a Saragossa va acompanyar i animar el CBT durant tot el partit, junt amb un grup desplaçat des de Tarragona d’unes deu persones.
  2. L’esmentat seguidor en cap va moment va insultar, menysprear o agredir verbalment a cap jugador de l’equip contrari. La voluntat de l’aficionat era la de desconcentrar el rival des de la seva posició d’espectador.
  3. A tres minuts per finalitzar el partit i amb un marcador favorable a l’Ibersol CBT, un reduït grup d’aficionats de l’Olivar va dirigir-se a la zona d’aficionats del CBT de forma agressiva.
  4. La policia va fer acte de presència al pavelló per garantir la seguretat física dels aficionats del Club Bàsquet Tarragona i va fer-ho una vegada el partit va finalitzar. El partit es va disputar amb normalitat sense que fes falta la presència policial per tal que aquest es pogués desenvolupar.
  5. El Club Bàsquet Tarragona agraeix el comportament de la majoria d’aficionats de l’Olivar envers els seguidors tarragonins desplaçats i envers l’equip.
  6. El Club Bàsquet Tarragona sempre es posicionarà en contra de la violència en l’esport.

A raíz de las publicaciones aparecidas en varios medios de comunicación aragoneses y estatales, el Club Bàsquet Tarragona declara lo siguiente:
  1.  Durante el partido Anagan Olivar – Ibersol CBT (sábado 15 de diciembre), un seguidor tarraconense desplazado a Zaragoza acompañó y animó al CB Tarragona durante todo el partido, junto con un grupo desplazado desde Tarragona de unas diez personas.
  2. El citado seguidor en ningún momento insultó, menospreció o agredió verbalmente a ningún jugador del equipo contrario. La voluntad del aficionado era la de desconcentrar al rival desde su posición de espectador.
  3. A tres minutos para finalizar el partido y con un marcador favorable al Ibersol CBT, un reducido grupo de aficionados de Olivar se dirigió a la zona de aficionados del CB Tarragona de forma agresiva.
  4. La policía hizo acto de presencia en el pabellón para garantizar la seguridad física de los aficionados del CB Tarragona y lo hizo una vez el partido había finalizado. El partido se disputó con normalidad sin que hiciera falta la presencia policial para que éste pudiera disputarse.
  5. El CB Tarragona agradece el comportamiento de la mayoría de aficionados de Olivar hacia los seguidores tarraconenses desplazados y hacia el equipo.
  6. El CB Tarragona siempre se posicionará en contra de la violencia en el deporte.

Author