
EL CBT CELEBRA L’ASSEMBLEA ANUAL
Social 23 de novembre de 2022 Sense comentaris a EL CBT CELEBRA L’ASSEMBLEA ANUAL 202L’Assemblea Anual per la temporada 22/23 se celebra aquest dijous dia 24 de novembre, tot complint l’acord pres durant la reunió del dia 24 d’octubre de 2022 i per indicació del president, Jacint Rodríguez Maeso.
L’Assemblea Anual es durà a terme a la Sala de Reunions del Poliesportiu de Camp clar (C/ Riu Siurana s/n), a partir de les 19:30 hores en primera convocatòria i a les 20:00 hores en segona convocatòria.
En l’ordre del dia hi haurà; el resum anual de Presidència, l’aprovació de comptes anuals de la temporada 21/22, el projecte d’aquesta nova temporada 22/23, l’aprovació del pressupost de la temporada 22/23 i posteriorment torn obert de preguntes.
Un cop finalitzada aquesta Assemblea Anual Ordinària, se celebrarà l’Assemblea Extraordinària, on hi haurà el nomenament de nous membres de la Junta Directiva i la reorganització de càrrecs d’aquesta Junta Directiva.