Català-Castellano

 
 
CB SANT FELIUENC
---------
CB TARRAGONA
 
04/04/2013 - 19:00h
 
 

Horarios Entrenamientos

 
 

Partidos del fin de semana

 
 

Links

   

Bàsquet Lestonnac

   

AB Salle Tarragona

   

Bàsquet Nàstic Tarragona

   

   

Bàsquet Català - FCBQ

   

Federació Espanyola de Bàsquet

   

FIBA

   

ACB

   

NBA

   

   

Solobasket

   

Pasión Deportiva Radio

   

Zona 2-3

   

enCancha

   

Piratas del Basket

   

Todobasket

   

Basquet24h

 
 

Multimédia

   

Facebook CBT

   

Galeries fotogràfiques

   

Galeria de videos

   

Twitter CB Tarragona

   

Tarraco Blues (Facebook)

 
 

Otras Notícias

   

   

 
 
 
 

lunes, 20 de mayo de 2013

PAGINA OFICIAL DEL CLUB DE BASQUET TARRAGONA

Facebook

Facebook CBT

+ información

 

DERROTA IMPORTANTÍSSIMA A LA PISTA DEL GRANADA (10-04-2012)

COMPARTEIX A:

 Derrota importantíssima del Tarragona a Granada, rival que venia de perdre per 56 punts i portava 12 derrotes consecutives.

Els dos entrenadors van remodelar els quintets titulars. Per part local Miguel Ángel Zapata va intentar canviar la cara de l’equip des del salt inicial. Va remodelar el quintet inicial, amb Gonzalo Sánchez exercint de base, Luis López i Manu Rodríguez en el perímetre, acompanyats per José Coego i Edu Ruiz defensant la pintura. A aquesta reestructuració, Zapata va sumar de sortida una defensa zonal molt agressiva, factors efectius, que van permetre als locals portar el comandament del partit des dels primers minuts.
Berni Alvarez per part visitant va treure a pista a Santana, Llorca i Alba com a exteriors, i Mitchell i Fornàs com a homes grans.

Els locals van saltar al parquet enterrant lo succeït la passada setmana contra l'Osca. Concentrats i motivats van sorprendre al seu rival, que es va veure desbordat per l'embranzida local. El Tarragona va intentar trencar la zona proposada pel Granada des de la llarga distància, però un 0 de 6 en aquesta faceta anava llastrant als visitants i concedint els primers avantatges locals. Malgrat el domini local, el xoc es movia en avantatges molt curts, no superiors als quatre punts. En un primer quart molt sòlid, els andalusos es van oblidar per uns instants de la dependència dels seus homes alts i tots els jugadors sobre la pista aportaven de forma positiva a l'equip. El Granada va aconseguir marxar-se al descans entre quarts amb l'avantatge més gran fins al moment, 21-16.

Dos triples consecutius dels tarragonins van pujar el teló del segon acte, posant als visitants per davant, 23-24. Però els locals seguien treballant amb tranquil•litat, buscant els avantatges en atac i les millors posicions per llançar i tornar a comandar el marcador.

Amb el pas dels minuts, la figura de Coego i Jesús Fernández anava creixent, executant a la perfecció el joc entre pivots. Els locals continuaven anotant per contra del Tarragona, i van aconseguir un parcial de 9-0 impulsat per Gonzalo Sánchez i Rai Lopez, aconseguien anar-se al descans amb sis punts d'avantatge, 39-28.

La segona meitat va començar amb el Granada posant terra pel mig amb un parcial de 5 a 0. El Tarragona va respondre amb un parcial de zero a vuit, que estrenyia el partit. Per moments, els andalusos van tenir estones de precipitació, tirs forçats, però no van trigar a recompondre's, retornant als visitants als deu punts de desavantatge.

El xoc es va enfangar, amb moltes fallades i imprecisions en tots dos bàndols. Només Jesús Fernández era capaç de donar claredat al joc local, posant de nou el marcador en 55-46 al final del quart. El Tarragona Bàsquet va començar l'últim assalt amb un triple, però els locals no els deixaven escapar. Cada intent dels catalans era respost de forma contundent pels jugadors granadins que van retornar els deu punts de diferència a l'electrònic. Els visitants van intentar llimar les diferències des de la llarga distància, però no estaven encertats, amb un 7 de 30. Només Devon Van Oostrum va estar encertat, dos triples consecutius del britànic van obrir una escletxa d'esperança pel Tarragona, que es col•locava 65-59 mancant cinc minuts.

Els últims minuts anaven transcorrent entre un carrusel de fallades en el tir. Van Oostrum va seguir a la seva, amb un nou triple col•locava als visitants a tan sols tres punts. Però en aquests difícils moments va sortir el local Gonzalo Sánchez, que amb dues cistelles consecutives va aixafar la insurrecció tarragonina. Arribant així al final amb el marcador de 79-69.


(c) Club Basquet Tarragona - 2004 - Tel: 977 24 49 37 - Fax: 977 92 06 61 - cbtarragona@cbtarragona.cat