
VITÒRIA A DOMICILI PER SEGUIR EN RATXA
Base 3 de març de 2015 Sense comentaris a VITÒRIA A DOMICILI PER SEGUIR EN RATXA 71VICTORIA AJUSTA PER SEGUIR EN RATXA (CB SANTFELIUENC 73-74 CB TARRAGONA)
Els infantils guanyen el seu primer partit a domicili contra un rival que ja coneixíem de la pretemporada, on els del Tarragona van guanyar per només 3 punts.
Els locals van començar el partit molt malament, sense claredat d’idees i sense passar de mitja pista, i on els locals es mostraven molts superiors fent un parcial en tal sols 1:45 de 10-0. Per sort el temps mort va arribar a temps i va provocar la reacció visitant que amb una bona defensa i bon joc col·lectiu va fer un parcial de 7-0 per igualar el partit.
A partir d’aquí la dinàmica va ser visitant on el joc col·lectiu i l’encert des de la línia de 3 va fer que els blaus, avui de blanc, capgiressin el marcador arribant a la màxima diferencia de 12 punts al començament de l’últim període.
I aquí es on va estar la polèmica, amb un infantil gris i sense idees clares, molt diferent del de la resta del partit es deixava remuntar, amb algunes decisions arbitrals qüestionables arribàvem 1 amunt amb pilota a falta de 12,4 segons, pilota per un dels nostres tiradors; rep, l’aguanta i després de dos empentes i l’equip rival demanant fer la falta, inexplicablement se’ns pita fora, per sort això queda com anècdota, ja que els del Tarragona van fer una grandíssima defensa els últims 6 segons de partit on amb molta tensió i ficats al partit vam aconseguir robar la pilota i dur-nos la 3a victòria, la 1a a domicili.
Anotacions;
IMA; Llanos 21, Budesca 11, Calvo 10, Kohan 5, Ballesteros, Garcia S. 5, Rodriguez 16, Marin 4, Garcia R. 2. Triples 6; Llanos 2, Kohan, Rodriguez 2, Garcia S.