L’Ibersol CBT afrontarà aquest cap de setmana el vint-i-quatrè partit de lliga regular. L’equip no podrà comptar amb les quatre baixes conegudes de llarga durada, i estarà pendent de l’evolució física d’Estebanell i Ousmane que estan passant un procés febril.

“Encarem el derbi amb molta il·lusió, sempre és bonic jugar aquests partits amb l’ambient que es genera. Nosaltres, com al llarg de tota la temporada no hem pogut preparar el partit de la millor manera, però ben segur que dissabte farem una bona feina”, comenta Berni Álvarez.

“Valls és un equip que juga amb molt de ritme i haurem de sobreposar-nos en això i plantejar el partit que millor ens beneficiï a nosaltres, marcar el ritme serà molt important, igual que les situacions de balanç i u contra u, així com l’amenaça exterior de Besora o el poder interior de Loras o Vinicius”, es referia Berni sobre el rival.

L’Ibersol CBT – CB Valls correspon a la jornada vint-i-quatre de Lliga EBA C2 i es jugarà al Pavelló del Serrallo el dissabte 1 d’abril a les 19:00 hores. El partit estarà lligat a la Tarraco Health Race que organitza el Col·legi de Metges de Tarragona i es recolliran fons per l’ELA. El partit es podrà seguir per TAC12.