El sots21 dona la sorpresa i venç a la pista del AE Badalones

 

El partit va començar amb un parcial a favor dels locals de 18-16, que donaven un ritme molt alt al partit i que van exigir al màxim al sots21. Però poc a poc les coses van anar canviant, i el nostre equip va millorar el seu joc i tot i que el marcador reflectia una igualtat màxima (35-34 al descans) el nostre equip donava bones sensacions dintre de la pista amb un joc de combinació força alegre, on tothom participava i podia anotar.

 

El tercer quart va ser de domini local, sobretot per un molt mal inici dels nostres que ven encaixar un 9-0 en els dos primers minuts del tercer quart, i van obligar a demanar un temps mort. A partir d’aquí el CBT va reaccionar i la igualtat va tornar al marcador, però sempre amb petites distàncies pel Badalonès (57-53 al 3r quart).

 

Va ser en l’últim quart quan els blaus van començar a trencar el partit, i  manca de 3 minuts, i després d’un parcial 8-20, es van col·locar 8 punts per sobre en el marcador (65-73). Però aquí va entrar la última reacció local, i la por a guanyar dels nostres, que van encaixar un 9-0 per tornar a igualar el partit. Però malgrat això el CBT no es va descompondre, i va mantenir el cap fred davant d’aquest situació, controlant el rebot, amb una bona defensa, i sobretot en l’encert en els tirs lliures en els instants finals van decantar la victòria cap als de Tarragona, que demostra la evolució dels jugadors i de l’equip des de començament de temporada fins ara en una lliga massa complicada pels nostres.

 

Enhorabona!

 

Crònica de Jose Ramírez, Entrenador Sots-21.