UNA VICTÒRIA NECESSÀRIA PEL JM1B (57-53)

Dissabte pel matí al Serrallo, els del JM1B ens enfrontàvem a Constantí, hi arribàvem sent els dos equips que no havíem guanyat encara en aquesta segona fase de Júnior Territorial.

El primer quart, comença amb un JM1B molt endollat i amb l’avantatge al marcador, però a partir de la segona meitat del quart és Constantí qui es mostra més encertat, sobretot de la línia de personal. El primer quart acaba amb avantatge 10 a 16 pels visitants.

Al segon quart, veiem una gran duresa defensiva per part dels dos conjunts. Constantí es situa en zona, i així fins al final del partit, això fa que ens costi més atacar. Nosaltres en individual a tota la pista i molt agressius, l’anotació se’n resenteix. Arribem al descans 20 a 24.

A la represa, els del JM1B sortim molt entonats tan en atac, amb un parcial de 12 a 0, i en defensa amb una gran feina col.lectiva. Constantí a partir d’aquí es manté en el quart, fins i tot portant la davantera, gràcies als tirs lliures que els hi dona un arbitratge de vegades molt rigorós, sobretot a la nostra cistella. El quart acaba 37 a 40, amb bones sensacions pels locals.

Al darrer quart, sortim amb la mateixa actitud i sacrifici, fem un gran esforç i aconseguim agafar la davantera a l’electrònic ràpidament. Amb avantatges de fins a 9 punts. Tan sols un parcial al darrer minut de Constantí de 5 punts deixa un resultat final de 57 a 53 favorable als del Serrallo.

Bona victòria i necessària pel JM1B, que amb una gran feina d’equip, sobretot amb una defensa de sacrifici, no donar segones opcions i bona feina d’ajudes, i que només amb una mica més d’encert en atac ens hagués donat una victòria més còmode. Ara ens queda el darrer partit de la temporada contra el mateix rival però fora, així que ens toca seguir amb aquesta feina d’equip. Som-hi JM1B!!!!

Crònica Edu Mañé, entrenador JM1B