Els cadets de primer any van donar una passa important per aconseguir una plaça a la Final a 4 després de derrotar en el partit d’anada al Grup Barna per 56 a 75.
Els nois entrenats per Joan Boronat i Àngel Rojas van fer un partit molt seriós el qual van dominar en tot moment.
L’encontre va començar amb impressions per part de tots dos costats però els nostres eren capaços de castigar amb faltes els seus interiors i s’arribava al final del primer període amb un ajustat 8 – 10 al marcador.
El segon quart va estar marcat per la pujada en intensitat defensiva dels blaus on, amb una esmaixada de Carlos Enrique al contraatac, transformava un parcial de 0 a 13 ens els primers quatre minuts. L’encontre va tornar a la igualada tot i els tres triples consecutius d’Oriol Montero els quals van tindre resposta per part dels locals amb dos encerts des de el perímetre per marxar al descans amb un 22 – 38 al marcador.
A la represa, tot dos equips no van estar encertats de cara a cistella i els nostres no aconseguien ampliar la diferència però alhora no deixaven que el Grup Barna es fiques dins del partit.
Els locals, amb més cor que cap, s’apropaven a onze punts en els primers minuts de l’últim quart amb un parcial a favor de 9 – 0. De nou, el nostre CM1A tornava a marcar el seu ritme de joc i aconseguia ampliar la diferència final per tancar el partit amb 19 punts d’avantatge.
El proper dissabte 23 a les 12:45h es jugarà el partit de tornada al Serrallo.
Crònica d’Àngel Rojas, Segon CM1A