El CBT necessita començar a sumar victòries
Amb moltes urgències però amb moltes ganes de competir, així arriba el CBT al transcendental partit del dissabte a Alcázar de San Juan. Les últimes derrotes sofertes pels cebetistas fa que la situació en la classificació s’hagi complicat. El CBT està ara mateix a tres victòries de la permanència. Els de Berni Álvarez necessiten començar a guanyar partits per enganxar-se a la lluita per la permanència i arribar vius a l’últim tram de lliga. La notícia positiva és que Berni Álvarez té a la seva disposició a tot l’equip, amb l’excepció de David Fernández, per al partit del dissabte. Salim Gloyd encara s’està recuperant de la seva fractura nasal i jugarà el partit amb una màscara protectora. Una victòria permetria al CBT afrontar el partit del divendres que ve en el Serrallo amb opcions de superar a Gandia en la classificació. El partit es disputarà en el pavelló Antonio Díaz Miguel d’Alcázar de San Juan i començarà a les 19:00.
Per la seva banda, Alcázar Basket és una de les revelacions de la lliga, recentment ascendits a lliga LEB Plata, els de Ciudad Real estan còmodament instal·lats en posicions de play-off d’ascens. Ara mateix ocupen la setena plaça amb 11 victòries. Precisament, una de les derrotes sofertes per Alcázar en la primera volta va ser en el pavelló del Serrallo, quan el CBT es va imposar per 84 a 69. Ara la ratxa dels dos equips és molt diferent, mentre que el CBT ha perdut els últims set partits de lliga, Alcázar Basket ha guanyat en quatre dels últims cinc partits, encara que cal destacar que la derrota va ser en l’última jornada, quan va caure derrotat amb claredat a Gandia. Laguerre i Thomas són els líders ofensius del joc exterior d’Alcázar, amb 12,7 i 11,5 punts per partit respectivament, els dos jugadors assumeixen la majoria de llançaments exteriors de l’equip. En el joc interior destaca Jose Santonja i Tyron Nared que aporten molta lluita i múscul a la pintura.
Berni Álvarez parla de la següent manera del partit “Alcázar és una de les pistes més calentes de la lliga, la gent anima molt i ells estan molt còmodes jugant allí. Han guanyat a molts equips de la part alta”. L’entrenador del CBT valora així el joc del seu rival del dissabte “és un equip amb molta presència de Thomas i Laguerre, claus en la direcció i en l’anotació de l’equip, però hi ha molts altres jugadors que aporten i ajuden a que l’equip estigui a dalt com Santonja, Villarejo o Díaz”. Respecte al seu equip, Berni ha dit que “anem amb moltes ganes d’intentar allargar els moments bons que vam tenir contra Granada o els primers minuts contra Àvila”. Berni també valora positivament la millora física de l’equip “estem recuperant a gent. Ferran Torres, Marc Giménez o Orion es troben cada vegada millor i esperem que Salim arribi al partit. Intentarem jugar bé i defensar els seus canvis de ritme d’Alcázar”