El cadet blau tornava a la competició després de l’aturada per carnaval al pavelló de Coma-Ruga, amb la intenció de sortir a mossegar desde el minut 1 i ser verticals cap a la cistella taronja.

Ja desde l’inici es va poder comprovar que no seria gens fàcil ja que la defensa vendrellenca va decidir tancar-se darrera protegint la seva zona, fent, en moltes ocasions estèrils els intents d’1×1 del jugadors blaus.

Pero dissabte va aparèixer un factor amb el que ningú comptava que va ser el tir exterior, fins a 12 triples van ser capaços de materialitzar els cebetistes obra de 6 jugadors diferents.

Per contra, a meitat del primer quart els blaus van contagiar-se de la intensitat defensiva del rival provocant innumerables superioritats a partir del seu 1×1, i sobretot un continu domini del rebot ofensiu dels vendrellencs propiciant moltíssimes més opcions de tir.

A la represa del descans en el que tot arribava igualat, els blaus van sortir molt més intensos darrera amb la intenció de intentar obrir una petita escletxa que propiciés alguna mena de canvi defensiu en el rival, però el pitjor rival del cadet és la constancia i tot i fer un bon quart, moments puntuals de badades van fer que el rival sempre estigués enganxat al marcador.

En l’últim i definitiu període la defensa blava va aconseguir ser molt dura i sobretot tancar el rebot propiciant moltes situacions de superioritat, llàstima que l’encert de dissabte dels blaus va ser contrari prop de cistella respecte la llarga distancia, tot i així el marcador final reflexava un 52-58 favorable als nostres.

La setmana que ve partit enfront el TGN, que la anada va saldar-se amb una derrota molt dura per 3 punts. Esperem que el treball continui sent constant i que poguem competir els 40’, ja que és l’objectiu principal del nostre cadet.

1,2,3 CBT