CMA – SESE Dissabte, 16:30h, Pavelló del Serrallo.

Els CMA buscarà aquesta tarda la permanència matemàtica a Preferent. Els nostres, primers de grup amb un balanç de 10 victòries i 2 derrotes, han de guanyar al SESE, tercer classificat i rival directe per la primera plaça.

Els barcelonins es troben a dues victòries dels nostres i empatats amb els segons, el FC Barcelona B, amb 8 victòries i 4 derrotes. Ara bé, els visitants tenen guanyat l’average, ja que els blaus van caure a la primer volta per un contundent 81-47.

Els homes de David Aragüés arriben a aquest partit després de guanyar al Lleida a domicili (56-70) i en una gran dinàmica ja que estan invictes en aquesta segona volta.

En cas de derrota els cebetistes tindrien una nova oportunitat el proper dissabte a Mataró en el darrer partit de la fase regular.