Irregular partit el que van disputar les júniors el dissabte a les 18.30 a la pista gran de Fontajau (on disputa els seus partits el CITYLIFT UNIGIRONA de Lliga Femenina).
A l’equip li va costar molt entrar al matx i va trigar 4 minuts a fer la primera cistella, però després va transformar dos triples i dos tirs lliures i es va avançar 5-8. La forta pressió de la defensa rival va provocar però, moltes pèrdues de pilota i al final primer quart les locals van aconseguir novament posar-se pel davant 10-8.
Les nostres, però, semblaven reaccionar i tornaven a agafar la iniciativa: 12-15 al minut 2 i 15-17 un minut després, però, a partir d’aquest moment, la desconnexió va ésser important. És cert que la defensa rival en tot el camp “ratllava” la falta personal en cada acció i que els àrbitres havien decidit permetre els contactes, també que la pilota semblava que no volia entrar en jugades força clares però la principal raó del parcial encaixat en només 6 minuts (20-6) cal buscar-la en la manca de concentració defensiva. Un triple nostre però va maquillar una mica el resultat al final segon quart: 35-26.
Després de la visita als vestidors l’equip semblava un altre. Es veia amb ganes de reaccionar però entrava en una fase de desencert ofensiu desaprofitant molts llançaments lliures i tornant a perdre masses pilotes en atac. Només al final del tercer quart van aconseguir reduir una mica la diferència amb un esperançador 41-35 quan quedaven encara 10 minuts per jugar.
Malgrat que les locals continuaven pressionant en defensa i que cada vegada hi havia més contactes no xiulats com a falta, les júniors s’anaven apropant cada vegada més (41-39 al minut 2) fins que finalment van aconseguir la igualada (45-45 a manca de 4 minuts). Les de Girona no van perdre la calma i tornaven a marxar de +4 (45-49). Però a manca de 3 minuts un triple ens apropà (48-49). En aquesta jugada però, es produeix una nova lesió d’una jugadora tarragonina i aquest capítol mereix un punt i seguit. Al llarg del partit es van produir tres lesions i tres jugadores més que van haver de ser ateses. És veritat en què en algun dels casos la lesió es va produir de manera fortuïta i sense contacte però no va ser així en la resta i no deixa de ser curiós que les afectades fossin sempre del mateix bàndol.
Quan en un partit se’t gira tot en contra es complica molt la remuntada. Així es va arribar al final amb un clar 55-50.
Mala sort la d’aquest equip que, després d’unes fases brillants on es va assolir la categoria Preferent guanyant tots els partits, ha estat castigat cruelment per les lesions.
Malgrat tot, les noies estan lluitant tots els partits i, tot i el balanç d’1/4, caldria dir que estan competint cada cap de setmana i que tres de les derrotes han estat per 5 o menys punts.
Diumenge a les 12.30 rebem al Serrallo al Barça CBS amb només 7 jugadores i sense la possibilitat de poder disposar de jugadores de categories inferiors. Ja veurem com es refà l’equip però segur que ho tornarà a donar tot.