Els blaus inicien la competició oficial
El CBT visita demà el pavelló del CB L’Hospitalet per disputar el primer partit de competició oficial de la temporada, es tracta de la primera ronda de la Lliga Catalana LEB, el primer torneig oficial de l’any, i del que el CBT és l’equip amb més títols en el seu haver. Al seu davant, el CBT tindrà a un equip recentment ascendit a lliga LEB Plata, però que és un vell conegut de les competicions FEB. El CB L’Hospitalet va realitzar l’any passat una temporada brillant, ascendint a LEB Plata amb molta autoritat respecte a la resta dels seus rivals, i aquest any espera repetir els èxits mantenint el bloc de l’any passat.
Per la seva banda, el CBT també manté el bloc de l’any passat, però es podran veure algunes cares noves en el partit de demà. Xavi Hernández, Oriol Besora, Nil Sabata i Salim Gloyd debutaran en partit oficial amb la samarreta del CBT. Qui no podrà debutar encara serà Isaiah Harrison, el pivot americà arribarà a Tarragona el dissabte a la nit, i probablement el seu debut serà el dimecres en un partit amistós contra el Força Lleida.
L’equip de Berni Álvarez inicia la Lliga Catalana amb la intenció de tornar a aixecar un copa que ha aconseguit en 4 ocasions, a més és una gran oportunitat de mesurar forces amb un rival de la mateixa categoria que el CBT i seguir la preparació per a l’inici de la lliga LEB Plata. El partit de tornada será el diumenge a les 20:00 al pabelló del Serrallo, l’entrada al partit serà gratuïta.