El nostre júnior interterritorial, va perdre el derbi contra el TGN Bàsquet aquest darrer cap de setmana.
Un mal partit sens dubte, per part de tots els integrants de l’equip, cos tècnic inclòs, una imatge que no reflexa la bona dinàmica, l’esforç i els conceptes dels entrenaments al llarg de la setmana.
Excés de ganes, nervis, masses errors encadenats, un rival extra motivat, lesions pree-partit i durant, una mena de ”bucle” negatiu que comporten a un conjunt d’excuses que no serveixen per justificar la imatge de l’equip aquest passat cap de setmana.
Envers el partit, no hi ha possible info. un equip desaparegut, incapaç de trobar-se.
Autocrítica, més treball, més esforç i a pensar en la següent prova de foc d’aquest diumenge al Serrallo per tornar a lluitar per posicions de mitja taula superior, on l’equip ha de batallar des de ja.
TGN Bàsquet 64 – 48 CBTarragona JM2A